Główna » Artykuły » Moje artykuły

CPM, CPC i CPA Cennik dla mediach online

CPM, CPC i CPA Cennik dla mediach online

przez BEN dnia 24 LUTEGO 2010

Istnieją trzy główne sposoby mediów internetowych cenowych - CPC, CPM i CPA. Różnica między trzema, co dostarczany Wydawnictwo i Marketer postanawiają ustawy o. Jak zobaczymy poniżej, struktura cenowa często odzwierciedla kto ma siłę przetargową, jak i jakość produktu.

CPM - Premium Inventory, Publishers Premium, Premium Cena

CPM, co oznacza Cost-Per-Mille (Mille jest Latin dla "tysiąc"), jest wtedy, gdy cena oparta jest na 1000 wyświetleń. Prawie wszyscy wydawcy wolą ustawy o wrażeniach bo to produkt na bazie zapasów, a nie wydajności produktu oparte. Innymi słowy, nic ryzyka wydawcy na skuteczność reklam w systemie CPM i zarabiać na każdym wrażenie. Do największych i najbardziej znanych wydawców, to średnia cen i pod względem całkowitych kosztów, CPM cenowo nośnik jest prawie zawsze na szczycie łańcucha pokarmowego.

CPC - Realm of Small Publisher i Direct Response Marketer

CPC oznacza Cost-per-click, i jest oparte na wynikach metryczny. Oznacza to tylko Wydawca zarabia, gdy (i jeśli), gdy użytkownik kliknie na reklamę, bez względu na to, jak wiele wrażeń Służą próbuje uzyskać kliknięcia. Jak można się domyślić, ta struktura cen jest o wiele bardziej korzystne dla marketingowców, ale może być trudne, jeśli nie niemożliwe, aby negocjować z każdym wydawcą marki premium, zwłaszcza z wszystkich sieci reklamowych i wymian reklam tam dzisiaj skłonni podnieść niesprzedanych zasobów i zapłacić przez CPM, choć niskim CPM.Wydawcy nie lubią cenowy CPC, ponieważ trudno jest planować zapotrzebowanie inwentaryzacji wokół ruchomy cel jak click-through-rate na reklamę nigdy nie widziałem ani sprawdzone wcześniej. Dwie kampanie z tej samej stawki CPC może wymagać bardzo różne poziomy wrażeń dla wydawcy do projektu ustawy w całości i ta niepewność jest wysoki koszt alternatywny zapłacić.Dopiero gdy już wyczerpały swoje możliwości sprzedaży przez CPM będzie Publishers zabawiać oferty CPC, a do tego punktu, Marketerzy skrobiąc dno beczki pod względem dostępności zapasów i jakości. Jeśli jesteś fighting marki skierowane kluczowego demograficznych, to po prostu nie będzie.

Dla mniejszych wydawców, bez większego marki Jednakże sprzedaży swoich zapasów na podstawie CPC jest często jedynym rozwiązaniem mają. Ale nie pozwól, pogarda wśród wydawców premii oszukać, CPC mediów firma jest ogromna, wiele miliardów dolarów rynku i jest wiele osób podejmowania fortunę off kliknięć. Wystarczy zapytać Google - AdSense produkt Google jest największym CPC izbę rozliczeniową na Ziemi, które przyciąga wydawców i sprzedawców tysiącami. CPC jest bardzo niski sposób ryzyko zakupu mediów, ponieważ Marketerzy muszą jedynie zapłacić za wydajność, więc mają pewien poziom zaufania do ich zwrotu z inwestycji.

CPA - Key ROI i Optymalizacja Metric, ale rzadko Option Pricing

CPA lub Cost Per Action, czasem koszt pozyskania jest najlepszą ofertę wszystkim dla reklamodawców w zakresie ryzyka, ponieważ płacą tylko dla mediów, gdy prowadzi to do sprzedaży lub zamiany przed ich cel kampanii. Na tym poziomie, marketingu może wybrać najbardziej są skłonni wydać na sprzedaż i można w zasadzie ustawić nieograniczony budżet i zapomnieć o nim. Podobnie jak w modelu CPC, zazwyczaj jest to okropne deal dla wydawców.Programy marketingowe działają w oparciu o CPA z wydawcami, które są wyłącznie przeznaczone do Hawking swoje produkty z miejsc, które są bardziej sponsorowany niż cokolwiek innego.

Powiedział, że wszystkie sprzedawców bezpośrednich obliczy ich skutecznego CPA, lub ECPA jako optymalizacji metrycznych i śledzenie zwrotu z inwestycji. ECPA może być obliczona na podstawie całkowitego kosztu marketingu i dzieląc ją przez liczbę sprzedaży zrealizowanej. Tak więc, jeśli jesteś firmą, która kupił 50 dolarów warte mediów do reklamowania produktu i wykonane 5 sprzedaży na rzecz osób, które kliknęli reklamę, Twój ECPA był $ 50/5 sprzedaży = 10 dolarów za sprzedaż. To była świetna okazja, jeśli uczynić więcej niż 10 dolarów zysku na każdej sprzedaży, ale jeśli nie, będziesz musiał przemyśleć swoją strategię marketingową.

Przykłady / Narzędzia -

Aby pomóc wyobrazić te opcje cenowe, spojrzeć na tabelę poniżej, które pokazuje, jak 1.000 dolarów mediów musiałby być wyceniony i wykonać dla każdej metody opisanej powyżej.

Kategoria: Moje artykuły | Dodał: npi (10.20.2013)
Wyświetleń: 144 | Komentarze: 1 | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 1
1 npi  
0
CPM, CPC I CPA CENNIK DLA MEDIACH ONLINE

Imię *:
Email *:
Kod *: